Επιστρέφουν τα »χαμόγελα» στον Τουρισμό

17 02 2011

Πάμε καλά σε επίπεδο κρατήσεων, όμως χρειάζεται προσοχή στις προσφορές για να συγκρατηθούν οι τιμές, λένε οι ξενοδόχοι όλης της χώρας.

Τα χαμόγελα επιστρέφουν σιγά-σιγά σε ό,τι αφορά την εικόνα των προκρατήσεων, όμως οι τζίροι θα συνεχίζουν να κινούνται χαμηλά, λόγω των εκπτώσεων και προσφορών.

Όπως λέει ο κ. Μιλτιάδης Καράτζης, που δραστηριοποιείται στην Κρήτη, πέρυσι στη σαιζόν πέτυχε άνοδο των διανυκτερεύσεων, όμως τα έσοδα ήταν μειωμένα κατά 120.000 ευρώ, λόγω των προσφορών. Ο ίδιος εκτιμά ότι ανάλογη θα είναι η εικόνα και φέτος και διευκρινίζει ότι το όφελός μας από την αγορά της Αιγύπτου και Τυνησίας θα είναι πολύ μικρό, καθώς πρόκειται για ιδιαίτερα «φθηνούς» προορισμούς, ειδικά η Τυνησία.

Ο κ. Κώστας Λεβέντης, πρόεδρος των ξενοδόχων Μαγνησίας, αναφέρει ότι οι προκρατήσεις από Αγγλία είναι θετικές και συμπληρώνει «θέλουμε να πιστεύουμε ότι η Γερμανία θα κινηθεί στα περσινά επίπεδα. Το θετικό για εμάς είναι ότι η περιφέρεια μας στηρίζει αλλά και οι επιχειρηματίες του νομού χρηματοδοτούν πολλές ενέργειες για την προβολή του τουρισμού της περιοχής».

Αύξηση διανυκτερεύσεων και άνοδο της λειτουργικής κερδοφορίας για τα ξενοδοχεία της προβλέπει και η Grecotel, με βάση την εξέλιξη των προκρατήσεων στα 22 ξενοδοχεία που διαχειρίζεται σε Κρήτη, Κέρκυρα, Μύκονο, Αττική, Κω, Ρόδο, Πελοπόννησο και Χαλκιδική. Για το 2011 η εταιρεία προβλέπει 6% αύξηση στις διανυκτερεύσεις, κύκλο εργασιών άνω των 120 εκατ. ευρώ και μεικτό λειτουργικό κέρδος ύψους 48 εκατ. ευρώ.

Από την πλευρά της η κ. Χριστίνα Τετράδη, εκπρόσωπος του ξενοδοχειακού Επιμελητήριου στα Ιόνια νησιά και πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Δήμου Λαγανά, σημειώνει ότι η εξέλιξη των κρατήσεων από τις «παραδοσιακές αγορές» (Αγγλία, Γερμανία, Σκανδιναβικές χώρες κλπ) είναι θετική, ωστόσο εκτιμά ότι θα υπάρξει και πάλι αυξημένη ζήτηση για κρατήσεις προς τη χώρα μας της τελευταίας στιγμής. Ακόμα λέει, ότι η εικόνα από τις «νέες αγορές» της Ανατολικής Ευρώπης και την Ρωσία είναι καλύτερη σε σχέση με αυτή των «παραδοσιακών».

Όμως τονίζει πως μετά τον Απρίλιο και τη λήξη των εκπτώσεων προς τους Tour Operators, υπό την μορφή early bookings, σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούνται περαιτέρω γενικευμένες εκπτώσεις.

Όπως λέει, προσφορές last minute πάνω από 20% μπορεί να αποβούν καταστροφικές, δεδομένου ότι όχι μόνο δεν θα δημιουργήσουν αυξημένη ζήτηση προς τα ξενοδοχεία, αλλά επιπλέον θα οδηγήσουν, σε υποβάθμιση του επιπέδου των συνολικών τιμών και υπηρεσιών και ραγδαία μείωση του επιπέδου βιωσιμότητας των Ελληνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Advertisements

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s




Αρέσει σε %d bloggers: